FONETIC MAGAZINE

بهترین کتاب های آموزشی آیلتس برای متقاضیان آزمون

پیدا کردن بهترین کتاب های آموزشی آیلتس مناسب برای یادگیری یکی از اولین گام هایی است که شما باید پیش از رسیدن به نمره هدف IELTS خود داشته باشید و امروز ما در حال بررسی برخی از بهترین کتاب های آموزشی آیلتس برای همه دانشجویان هستیم.

بسیار دشوار است که با گزینه های بسیاری از کتاب ها روبه رو شوید. به همین دلیل تصمیم گرفتیم لیستی از پنج کتاب مهم جهت آمادگی برای آزمون آیلتس را تهیه کنیم.

برای مشاهده لیست کامل کتاب ها و دانلود رایگان آن ها اینجا را کلیک کنید

مهمترین منابع آمادگی برای آزمون های آیلتس عبارتند از:

The Official Cambridge Guide to IELTS

Barron’s IELTS Superpack

Cambridge IELTS Book with Answers

Official IELTS Practice Materials

IELTS Recent Actual Test With Answers

*ما شرایطی را برای شما فراهم آوردیم تا به راحتی به هر چهار مهارت آیلتس دسترسی داشته باشید*

*با تمرین بیشتر مهارت های خود را تقویت کنید*

mock.fonetic.ir

The Official Cambridge Guide to IELTS

در مقایسه با دیگر کتاب های آمادگی آیلتس، این کتاب به آموزش هر دو نوع آزمون یعنی جنرال و آکادمیک می پردازد. تمرین با هشت (8) آزمون آکادمیک و یک راهنمای گام به گام برای هر بخش از آزمون آغاز شده و همچنین شما فایل های صوتی و تصویری را برای تمام بخش های لیسنینگ و تست های تمرینی دریافت خواهید کرد.

The Official Cambridge Guide to IELTS
The Official Cambridge Guide to IELTS

Barron’s IELTS Superpack

در این کتاب تمامی مهارت های لازم آزمون ایلتس جمع آوری شده است و به همین دلیل به آن  Superpack میگویند. این کتاب با یک کتابچه راهنما و یک سی دی تکمیل شده است و برای انجام تمرینات دو سی دی صوتی همراه آن است.

این کتاب شامل استراتژی های IELTS و نکات با سی دیMP3 و واژه های ضروری Barron برای IELTS با یک سی دی MP3 می باشد.  شما نه تنها خواندن و نوشتن مهارت های ریدینگ و رایتینگ را تمرین می کنید، بلکه با Superpack بارون، شما با انگلیسی آمریکایی آشنا خواهید شد که به مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ شما کمک می کند.

barrons-ielts-superpack
barrons-ielts-superpack

Cambridge IELTS  Book with Answers

مجموعه کتاب های کمبریج آیلتس شماره های 1-13 یکی از منابع مهم برای آزمون می باشد ،این کتاب مستقیما از کالج کمبریج انگلستان، آزمون های معتبر برای امتحان را ارائه می دهد. شاید شما بپرسید که مزیت این کتاب چیست؟ خوب، آنها دقیقا مانند امتحان واقعی هستند. این کتاب شامل چهار (4) آزمون کامل برای آزمون های Academic است. همانند تقریبا تمام کتاب های آماده سازی آزمون آیلتس ، فایل های صوتی برای شنیدن قابل دانلود هستند.

Cambridge IELTS Academic Student’s Book with Answers

Official IELTS Practice Materials

این کتاب خاص نشان می دهد که چگونه هر بخش ارزیابی می شود در حالی که نکات ارزشمندی را نیز ارائه می دهد. در این کتاب، دانش آموزان در تمام بخش ها برای تمرینات آزمون های آکادمیک و جنرال، answer sheets, tapescripts، دیدگاه اگزمینرها و موارد دیگر، تمریناتی را پیدا خواهند کرد. این کتاب نه تنها برای دانش آموزان بلکه برای معلمان طراحی شده است که دانشجویان را برای امتحان IELTS آماده کنند.

Official IELTS Practice Materials
Official IELTS Practice Materials

IELTS Recent Actual Test With Answers

این کتاب یک منبع معتبر آیلتس برای همه زبان آموزان آیلتس در سال 2019 است. که شامل امتحانات معتبر  آیلتس از IDP و شورای بریتانیا از سال 2016 تا 2018 است. شما می توانید این کتاب ها را رایگان از طریق لینک زیر دانلود کنید:

https://translate.fonetic.ir/top-self-study-ielts-books/

هنگام انتخاب از بین کتاب های آمادگی آیلتس مختلف، به دقت در نظر بگیرید که دقیقا به دنبال چه چیزی هستید. برخی از کتاب ها برای ازمون ایلتس اکادمیک و برخی دیگر برای ازمون جنرال طراحی شده اند. کتاب های آمادگی آیلتس آکادمیک به مراتب بیشتر از کتاب های آموزش جنرال ارائه می شوند.

چیز دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که انتخاب خواندن مطالب مود علاقه می تواند به شما کمک کند. از کتاب خسته کننده اجتناب کنید. بیایید با آن روبرو شویم – برخی از کتابهای آیلتس برای همه جالب نیستند.

انتخاب چیزی که مورد علاقه شما است، کمک خواهد کرد که با اشتیاق مطالعه کنید! این نیز به شما کمک خواهد کرد که همانطور که خود را برای امتحان آماده میکنید با انگیزه باقی بمانید.

در نهایت، فراموش نکنید که یک معلم برای بخش writing و speaking برای امتحان IELTS را مد نظر قرار دهید، زیرا آنها می توانند نظراتی را به شما ارائه دهند، که از طریق خواندن کتاب نمیتوانید آن ها را دریافت کنید.

حتی امتحانات آنلاین نیز به شدت توصیه می شود زیرا شما احساس خوبی از دریافت نمرات بالا و تعیین میزان سطح و پیشرفت خود به دست خواهید آورد.

پس هیچوقت یادتون نره “تمرین بیشتر به کمال می انجامد!”

*ما شرایطی را برای شما فراهم آوردیم تا به راحتی به هر چهار مهارت آیلتس دسترسی داشته باشید*

*با تمرین بیشتر مهارت های خود را تقویت کنید*

www.mock.fonetic.ir