FONETIC MAGAZINE

تمرین به موقع برای کمک به آمادگی بهتر برای روز آزمون آیلتس

اگر تجربه معتبری برای روز آزمون اصلی را می خواهید ، آزمون آزمایشی آنلاین فونتیک را امتحان کنید. این آزمون ها منطبق با ازمون اصلی و شبیه سازی شده شرایط واقعی آزمون می باشد.

خود را کاملا در شرایط آزمون قرار دهید. بعد از شروع آزمون تایمرهای مربوط به هر بخش بر روی صفحه ظاهر می شود و شما قبل از اتمام زمان باید آزمون را انجام دهید.

بدیهی است در صورت اتمام زمان، صفحه آزمون قفل شده و نتیجه به شما نمایش داده می شود. بعد از اعلام نتیجه شما میتوانید پاسخ تمامی سوالات و علت درست یا غلط بودن پاسخ خود را دریافت کنید.

بهتر است برای دریافت بهترین نتیجه خود را در شرایط واقعی آزمون قرار دهید(نوع پوشش، لوازم مورد نیاز و …) تا اطمینان حاصل می کند که برای روز آزمون آماده هستید.
کلید موفقیت شما این است که در هر مرحله پیشرفت خود را اندازه گیری کرده و نقاط قوت و ضعف خود را تعیین کنید.

این کار نیازمند شرکت مستمر در آزمون های ماک میباشد. ولی با توجه به گران بودن آزمون های آزمایشی آیلتس  توصیه ما به شما این است که در آزمون های آمادگی آیلتس آنلاین فونتیک شرکت کنید.

پس از اتمام آزمون آزمایشی آیلتس ، می توانید به نمرات  خود نگاه کرده و بازخوردی را که در مورد تمام قسمت های آزمون دریافت می کنید بخوانید. در هر زمان و هر مکانی شما قادر به شرکت در این آزمون ها هستید.

ما از داوطلبان آزمون خود در مورد آزمونهای آزمایشی نظرسنجی کردیم و به ما گفته شده است که آنها می خواهند دقیقاً مانند آیلتس امکان وجود تایمر روی صفحه داشته باشند. بنابراین، ما به بازخوردها توجه کرده و تست هایی ایجاد کردیم که زمان آن دقیقاً مانند آزمون واقعی آیلتس است.

آزمونهای آنلاین آیلتس فونتیک

آزمون اصلی آیلتس برای تمام قسمتهای آزمون محدودیت زمانی تعیین می کند و این در نسخه زمان بندی شده جدید آزمون های آنلاین آیلتس فونتیک انجام می شود. به جدول زیر نگاه کنید تا ببینید چه مدت زمان برای هر قسمت از آزمون مجاز است.

دقیقا مانند یک آزمون واقعی اگر وقت شما تمام شود،اجازه ادامه آزمون را ندارید و پاسخ های شما به طور خودکار ارسال می شود.
تمرین به موقع به شما کمک می کند تا در روز آزمون در تمام قسمتهای آزمون بهتر آماده شوید.

چرا باید وقت بگذارم؟

هنگامی که برای یک آزمون آیلتس آماده می شوید ، باید بدانید که آیا می توانید آنقدر سریع بنویسید یا تایپ کنید تا به تمام سوالاتی که باید پاسخ دهید ، پاسخ دهید. اگر تصمیم دارید برای قسمت رایتینگ ایلتس مهارت های خود را تقویت کنید، مهم است که بررسی کنید آیا می توانید به راحتی 400-500 کلمه را در یک ساعت بنویسید.

این برای تایپ نیز صادق است. بعضی از افراد می توانند خیلی سریع تایپ کنند اما اشتباهات زیادی مرتکب می شوند. تمرین نوشتن و تایپ بدون خطا بسیار مهم است تا به خود بهترین فرصت ممکن برای کسب امتیاز بالاتر را بدهید.

پاسخ به سوالات در شرایط تحت فشار زمان به شما نشان می دهد که آیا واقعاً می توانید سوالات را در زمان تعیین شده پاسخ دهید. شما میتوانید نقاط ضعف و قوت خود را تشخیص داده و بنابراین می توانید روی قسمت های مختلف مهارت های خود کار کنید.

چرا الان یکی را امتحان نمی کنید!

اگر یکی از تست های تمرین آنلاین ما را امتحان نکرده اید ، چرا اکنون آن را امتحان نکنید. تمام مطالب جدید است ، که توسط اساتید آیلتس تألیف شده است تا مطمئن شوید که نزدیکترین تجربه ممکن را به یک روز آزمون آیلتس واقعی دارید.

شما می توانید از بین شش آزمون آکادمیک و چهار آزمون جنرال یکی را انتخاب کنید. رایتینگ با موضوع انتخابی خود را ارسال کنید و در آزمون های اسپیکینگ ما به صورت آنلاین شرکت کنید.