FONETIC MAGAZINE

14 کتاب برتر خود آموز برای آمادگی آزمون آیلتس

آیا به دنبال بهترین کتاب های آیلتس هستید تا به بهترین شکل برای آزمون آیلتس آماده شوید؟ در اینجا ما لیستی از 14 کتاب برتر آیلتس  (آکادمیک و جنرال) را گردهم آوردیم. 

(در صورتیکه برای دانلود کتاب های آزمون آیلتس در این لیست به دسترسی نیاز بود لطفا با پشتیبانی در تماس باشید تا فایل کتاب ها از طریق ایمیل برای شما ارسال شود)

The Official Cambridge Guide to IELTS

The Official Cambridge Guide to IELTS’ راهنمای بسیار مفیدی برای آزمون آیلتس است. این کتاب شامل 4 مهارت آیلتس (رایتینگ ، ریدینگ ، اسپیکینگ ، لیسنینگ) را شامل می شود و دستورالعمل ها و نکات گام به گام مفیدی برای آیلتس به شما ارائه دهد و بر توسعه مهارت ها و استراتژی آزمون برای کمک در به حداکثر رساندن نمره شما تمرکز دارد. این کتاب شامل  10 آزمون عملی برای آموزش آکادمیک و جنرال است. برای آماده سازی کامل آیلتس ، “راهنمای رسمی کمبریج برای آیلتس” را انتخاب کنید. این کتاب میتواند ضامن موفقیت شما در آزمون باشد.ما این کتاب را برای زبان آموزان آیلتس که قصد دارند نمره 6.0 یا بالاتر را در آزمون آیلتس بگیرند توصیه می کنیم.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید

The Official Cambridge Guide to IELTS
The Official Cambridge Guide to IELTS

Cambridge IELTS   15

‘Cambridge IELTS 15’ آخرین نسخه در Cambridge Practice Tests برای سری های آیلتس است. این کتاب چهار مهارت معتبر برای آزمون آیلتس از Cambridge Assessment English است ، که یک تمرین عالی را ارائه می دهد. کتاب همراه با پاسخنامه به دانشجویان این امکان را می دهد تا با آیلتس آشنا شوند و با استفاده از آزمون های معتبر روش های امتحان را تمرین کنند.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید (جنرال)

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید (آکادمیک)

cambridge-ielts-15-latest

English Collocations in Use

برای اینکه بتوانید زبان انگلیسی را شبیه به زبان مادری خود صحبت کنید، باید این کتاب را بررسی کنید. این کتاب به شما کمک می کند با کمک 60 درس در مورد موضوعات متنوع ، سطح زبان انگلیسی خود را در مکالمه و نوشتار بهبود ببخشید ، هر درس شامل 2 صفحه برای تمرین های تئوری و عملی با بیش از 1500 کلمه مرکب (collocations) است. این کتاب برای زبان آموزان آیلتس در سطح متوسط و بالاتر ایده آل است.

برای دریافت باند 6.5+ برای آیلتس ، این کتاب عالی را از دست ندهید

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید

ieltsmaterial.com-english-collocations-in-use-1

English Vocabulary in Use

این مجموعه کتاب به عنوان پرفروش ترین کتاب های مرجع و تمرین واژگان از سطح ابتدایی تا پیشرفته شناخته می شود و گزینه مناسبی برای زبان آموزان آیلتس است که می خواهند مهارت های لغات خود را بهبود ببخشند. ویژگی های اصلی این کتاب عبارتند از:

واژگان مختلف با روش های ابتکاری و خلاقانه توضیح داده شده و ارائه می شوند.
100 درس ، تقریباً 3000 مورد از واژگان جدید را پوشش می دهند.
این فرصت را به زبان آموزان می دهد تا واژگان موجود را تلفیق و گسترش دهند.

این کتاب برای هر کسی که تمایل به گرفتن باند 6.5 یا بالاتر در آزمون آیلتس دارد مناسب است.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید(Basic)

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید (Elementary)

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید (pre-intermediate and intermediate)

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید (Upper Intermediate)

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید (Advanced)

New Insight into IELTS

‘New Insight into IELTS’ آماده سازی و تمرین جامعی را برای آیلتس ارائه می دهد. با استفاده از تست های مختلف و بررسی دقیق هر پاسخ ، این دوره به تدریج مهارت ها ، فنون زبان و توانایی هایی را ایجاد می کند که برای افزایش اعتماد به نفس متقاضیان آزمون ایلتس مورد نیاز است. این دوره شامل مقدمه ای دقیق در مورد آزمون و یک کلید پاسخ کامل است و به همان اندازه برای استفاده در کلاس یا خودآموزی مناسب است.

این مطالب برای دانشجویانی در نظر گرفته شده است که سطح فعلی آنها در حدود باند 6 است و برای هر دو داوطلب آکادمیک و جنرال مناسب است.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

 Barron’s IELTS Practice Exams

Barron’s به مانند یک استاد کامل جهت آمادگی آزمون و انتخاب شماره یک دانشجویان است. این نسخه دوم که به تازگی به روز شده و دارای دو سی دی صوتی است ، داوطلبان آزمون را برای موفقیت در آیلتس آماده می کند .

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

برای دانلود فایل صوتی کلیک کنید

barrons-ielts-superpack

Official IELTS Practice Materials Volume 1 & 2

این کتاب یک مجموعه منابع جامع از اساتید آیلتس است که می تواند به آماده سازی زبان آموزان برای آزمون آیلتس کمک کند. این بسته که توسط ممتحن کمبریج ESOL و نویسندگان مطالب با سالها تجربه در زمینه آماده سازی آزمونهای آیلتس نوشته شده است ، نحوه ارزیابی هر یک از آزمون ها را به داوطلبان نشان می دهد و نکات ارزشمندی را ارائه می دهد. این کتاب نمونه هایی از آزمون های خواندن ، گوش دادن ، نوشتن و گفتار را با نمونه پاسخ ها و نظرات آزمون دهنده ارائه می دهد.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

برای دانلود رایگان فایل صوتی کلیک کنید.

Cambridge Vocabulary for IELTS

این نسخه پیشرفته ‘Cambridge Vocabulary for IELTS’ شامل واژگان مورد نیاز دانش آموزانی است که نمره 6.5 به بالا را در آزمونهای آیلتس هدف گذاری می کنند و همچنین وظایف امتحان عملی هر مقاله را به دانشجویان ارائه می دهد. این کتاب با هدف کار کردن روی استراتژی های ساخت واژگان لازم برای موفقیت در سطوح پیشرفته ، بر هدایت دانش آموزان به سطح 6.5 و بالاتر متمرکز است.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

برای دانلود رایگان فایل صوتی کلیک کنید.

Cambridge_Vocabulary_for_IELTS

Cambridge Grammar for IELTS

این کتاب از لحاظ گرامر مورد نیاز برای آزمون آیلتس شما را تحت پوشش قرار داده و همچنین به پیشرفت مهارت لیسنینگ شما کمک می کند. این کتاب شامل طیف گسترده ای از مهارت های آیلتس از ماژول های ریدینگ ، رایتینگ و لیسنینگ در آموزش آکادمیک و جنرال است و شامل توضیحات دستور زبان مفید و واژه نامه دستور زبان است.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

Cambridge-Grammar-for-IELTS

IELTS Advantage Series

IELTS Advantage: Writing Skills

این کتاب منبعی کاملاً جامع است که برای زبان آموزان آیلتس که می خواهند نمره 7.0 یا بالاتر را در بخش Writing آزمون آیلتس آکادمیک کسب کنند ، طراحی شده است.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

IELTS Advantage: Reading Skills 

این کتاب برای زبان آموزان آیلتس که می خواهند در آزمون ریدینگ آکادمیک آیلتس با نمره 6.5-7.5 یا بالاتر قبول شوند مناسب است. این کتاب با تمرکز بر توسعه واژگان و آموزش اصطلاحات ، آمادگی فشرده ای برای موفقیت در مهارت ریدینگ آیلتس فراهم می کند.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

IELTS Advantage: Listening & Speaking Skills

این کتاب منبعی جامع برای همه داوطلبان آیلتس است که هدف آنها گرفتن باند 6.5 یا بالاتر در مهارت های لیسنینگ و اسپیکینگ است. زبان آموزان آیلتس گام به گام در مراحل مختلف ماژول های گفتاری و شنیداری راهنمایی می شوند ، و از مطالب جالب استفاده می کنند که طیف گسترده ای از موضوعات را که احتمالاً در امتحان آیلتس رخ می دهد ، پوشش می دهد.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

IELTS-preparation-books

 Improve your IELTS Skills Series

این مجموعه کتاب ها برای دانشجویانی است که بین باندهای 4.5 و 7.5 قرار دارند. این مجموعه دارای سه دوره آمادگی ریدینگ، رایتینگ، و لیسنینگ و اسپیکینگ آکادمیک است. این دوره ها برای کمک به دانشجویان در دستیابی به نمره بالاتر آیلتس بوده و مهارت ها و تکنیک های آزمون را توسعه می دهند. سه کتاب این مجموعه ممکن است به عنوان یک دوره کامل با هم مورد استفاده قرار بگیرند یا برای هدف قرار دادن مهارت های خاص استفاده شوند. یا ممکن است به طور جداگانه برای تکمیل سایر کتاب های درسی استفاده شود.

برای دانلود رایگان هر کدام از کتاب ها فقط کافیست روی نام هرکدام کلیک کنید.

Improve Your IELTS Skills – Reading

Improve Your IELTS Skills – Writing

Improve Your IELTS Skills – Listening & Speaking

 Improve your IELTS Skills Series

 Cambridge IELTS Trainer with Answers

این مجموعه شامل شش تست تمرین کامل با راهنمایی های تخصصی و راهنمایی های آزمون برای تضمین موفقیت است. دو آزمون اول با مشاوره گام به گام در مورد نحوه آشنایی با سوالات و پاسخگویی به آنها متقاضی آزمون آیلتس را کاملاً راهنمایی می کند. فعالیتهای تمرینی اضافی توسط بانکی از اوراق امتحان داوطلبان واقعی جمع آوری و منتشر شده اند .

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

 Cambridge IELTS Trainer with Answers

English Grammar in Use

‘English Grammar in Use Fourth Edition’ پرفروش ترین کتاب دستور زبان خودآموز جهان برای زبان آموزان است که توسط ریموند مورفی نوشته شده و توسط انتشارات دانشگاه کمبریج منتشر شده است. این یک کتاب مرجع و مطالعه خودآموز برای دانشجویان متوسط تا پیشرفته زبان انگلیسی است. این مجموعه 136 درس دو صفحه ای را شامل می شود که تمام زمینه های دستور زبان انگلیسی را با بسیاری از تمرینات اضافی برای تحکیم یادگیری پوشش می دهد.

این کتاب برای هر زبان آموز آیلتس که می خواهد در آزمون آیلتس نمره 6.0 یا بالاتر کسب کند بسیار توصیه شده است.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

English Grammar in Use

Target Band 7: IELTS Academic Module – How to Maximize Your Score

این کتاب عالی خودآموزی برای آمادگی آیلتس برای کمک به دانشجویان در دستیابی به بهترین نمره طراحی شده است. تمام نکات ، تکنیک ها ، استراتژی ها و مشاوره ها بر روی به حداکثر رساندن نمره دانش آموزان از طریق افزایش سرعت و کارایی حل مسئله و جلوگیری از اشتباهات معمول متمرکز هستند.

برای دانلود رایگان کتاب کلیک کنید.

Target Band 7: IELTS Academic Module

امیدوارم این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد. آیا با 14 کتاب برتر آیلتس موافقید؟ آیا توصیه دیگری دارید؟